VERA19 Deletedmom_7 Bir yanım uyumlu diye Eva koy diyor öbür yanım Maya ismini çok beğeniyor ve gidip gelmeler burada başlıyor🥹🙈
VERA19 Deletedmom_22 Hem yabancı ülkelerde ileride yaşasa ,okusa bile zorlanmaz kızınız isminden dolayı☺️ Evet bu yanı çok iyi kesinlikle🥰 Şuanda Katar’da yaşıyoruz ama kalıcı değiliz Türkiye’ye dönüş yapacağız bir süre sonra
Deletedmom_22 VERA19 bizde Rusya’da yaşıyoruz ve Oğlumun ismini söyleyemiyorlar mesela burdakiler 😅 AmriHan , Emrihan , Emrii diyorlar 😂
VERA19 Deletedmom_22 Maya ismini aşırı istiyorum kulağa çok hoş geliyor ama işte dalga geçilme konusu çok sıkıntı😬
Kereminannesiii VERA19 iki isimde büyüdükleri zaman dalga geçilmeye müsait isimler yanlış anlamayın lütfen. Mayayı zaten biliyoruz eva da bir materyal ismi. Seçenekleri değiştirme imkanınız varsa çocuğunuz ve sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum ☺️
Belis-mom Kereminannesiii ne alaka materyal ismi olması ile ismin anlami Havvadan geliyor, ilk yaşam manası var, su dalga gecilme işine de çok takiliniyor
VERA19 Tuba Benim hiç aklıma gelmiyor cidden ismi maya olan biriyle tanışsam aklıma başka şeyler gelmez. Ama işte herkes için geçerli değil bu tabi ki🫣
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi VERA19 Bu iki isimden de Maya tercih ederdim. Eva ismini hiç beğenmiyorum. 🥰
VERA19 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ya maya ismini çok beğeniyorum aslında kesinleştirmiş gibiydim. Ama işte dalga geçilme konusu beni tereddüte düşürdü🥺