aylinbb çok geçmiş olsun yaşadğım yerde alerji testi yapılmıyor istanbuldada gittiğimde yapılmadı aslında istiyordum bu testi olmak çünki besin alerjisindende şüpheleniyorum sürekli allerset veya zrytec kullanıyorum dün ilk defa korka korka kestine içtim on beş dk içinde iyi geldi ama doktorum yazmamıştı bu ilacı kafama göre içiyorum çünki doktorda anlamıyor beni uyuzdan şüphelendi çeşitli şeylerden şüphelendi en son ürtiker teşhisi koyuldu geçer denildi bu ilaçlarla ama geçmemesi beni çok üzüyor yaşadığım yerde doktor yok xolair tedavisini ilk defa duydum araştırıcam inşallah çok sağolun