NehirVolkan Gryffindor hayırlı bayramlar doğum yapalı 5 ay oldu daha toparlanamadım veee bugün ben de duydum kilo mu aldın diye sanki söyledikleri zaman ne oluyo anlamıyorum 😁
Gryffindor NehirVolkan Evet ben de onu çözemedim 😃 ne olmuş sana böyle başka biri olmuşsun ne güzel zayıftın diyor biri. Onun pek iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum hatta 😃
NehirVolkan Gryffindor haha ben aslında ben değilim desydeniz 😁😁kilonverilşr fakat fesatlık kalıcı yani bide bayram bayram ne higerek var insanı üzmeye sanki biz anlamıyoruz ne yapalım yani 😁
Esra_t MSM58- merhaba nasıl beslendijiz acaba güzel vermişsiniz bnde 1 ay önce doğum yaptım 10 kilo fazlm var ve kurban sonu düğün var vermem lazım ama sütümü etkilemeden nasıl olacak bilmiyorum
MSM58- Esra_t ben açıkçası beslenmeme hiç dikkat etmedim ama tatlı ve hamur işi ile aram yok çok fazla protegin tüketiyorum bide bol su Allah kolaylık versin 🤗
Elfvli Gryffindor bayram bitsin öyle başla. Bosver milleti 😊 kimseyi mutlu edemeyiz. Zayıf olsa ay bune biraz kilo al derler. Başkaları için değil kendin için sağlığın için zayıflarsin.
senamiray Gryffindor bende diyet yapmak istiyorum ama diyet diye düşündükçe daha çok iştahım açılıyor doğumdan sonra ve hamileyken çok iyiydim sonra aldım
Deletedmom_7 Gryffindor aynıyız canım hatta geçen gün post açmıştım gına geldi resmen🤣 hayırlı bayramlar🌸
Deletedmom_7 Gryffindor sen farklı ben farklı ama pişman değiliz🤣🤣🤣🤣 asla aldırış etmiyoruz milleti yaşasın göbüşlğ annelik🤣🤣🤣🤣
senamiray Gryffindor aynen doğumdan sonra ağladım çok zayıfım diye ama süt olsun diye diye iştahımı açtılar😀