Sjdkjdkd12 canm emzik bir nevi kurtuluş yolu ne yazık ki 🤦🏻♀️ Birşey sorucam gaz çikartmasi nasil yüksek sesli gaz cikartiyor mu? Benim bebegim kolik bir bebekti gerci suan sizin için haz sancisina biraz erken ama kaka yaparken veya gazini cikarttirirken yüksek sesle gaz cıkarttiysa yanında mutlaka biri olsun bebişi yü üstü yatırın popişini elinle aç kuzum telefonun flaşi ile kontrol et çizgi çiZgimi
yeni doğan bebeklerde ( ilk 6 ayda görülebilir ) çıkartilan gaz özellikle ilk 40 gün bebişin popisini jilet gibi keseniliyor buda haliyle can acitiyor kartı tok alti temiz bir sorun yok diye kendimizi heba ediyoruz ve sinir bozucu oluyor
bi kontrol et kuzum eger oyle birşey varsa cocuk dr mutlaka resim at ondan da bir onay al
İlaci FİTO VE ANESTOL buz dolabinda beklet her bez değiştirişinde iki kremide poposuna sür 5 dk snra acisini alicak
meme ucı yatan varsa anestol kullanabilirsin emzirmeden önce bol bol yıkaman lazim meme ucu yaralarini 2 günde tedavi ediyor ☺️🥰 iyi bayramşar şimdiden