Emzik verip vermemek tamamen senin kendi kararın olmalı. Ben şahsen doğar doğmaz verdim. İyi mi ettim bence evet çünkü şu an 4,5 aylık oldu emziği çok sever ağlar ağlamaz veririm susar ilk başta meme reddi olabilir ama daha sonradan da emziği tutmama olasılığı oluyor. Mesela görümcemin çocukları hiç emzik tutmadı oğlu 1,5 yaşında hala annesinin memesiyle uyuyor çok yoruyor kadını. Ben riske girerek verdim yani meme reddi yapabilir dediler bana da ama ben bir çözüm bulurum dedim çok şükür ki biz de yapmadı