AntiSosyallKelebek Durukusunannesii Damlaya damlaya göl oluyor gerçekten 50-100 nerelere veriyoruz rabbim imkan verdiğince destek oluyorum keşke daha çok olsa daha çok yapabilsek
Durukusunannesii AntiSosyallKelebek evet elimden geldiğince her gördüğüm yerde atıyorum para zaten herkes elini cebine atıp her ay 100 200 verse bütün smali çocuklar tedavsni olmuş olur ama malesef insanlar benim vercegm paradan nolur diyip geri cekiliyo
AntiSosyallKelebek Noname21 Şahsen ben evden çıkmayarak atlattim😀 Ben ilk 1 yıl hiç kalabalığa girmedim ama çok gezdim 😂 sonra aşı oldum fıldır fıldır gezdim çok şükür hiç birimiz olmadı kaldı ki Denizli covitte başı çekiyordu
birtutamsac AntiSosyallKelebek aşı olmadım bende fıldır fıldır gezdim gezmeye de devam edecem inşallah bulaşmadı şu saatten sonrada bulaşmaz 😂
Durukusunannesii AntiSosyallKelebek Değil ama işlerine gelmiyo daha önemli şeyler var kanal İstanbul gibi mesela
Fasulye12 AntiSosyallKelebek aşının etkisizliği söz konusu değil ama burada söylenen sma tedavisininin ileri zamanlarda doğurabileceği risk . Sonuçta aynı risk covid aşısında olmama ihtimali yok diyebilir miyiz ? Diyemeyiz .
AntiSosyallKelebek Fasulye12 İhtimal ve şüphelere dayalı yaşarsak bilim ve tıbbı reddetmemiz gerekiyor değil mi? İç rahatlatıcı bir temenni ile konuyu kapatmak en güzeli “Allah’a emanetiz”.
kuzey-21 Fasulye12 kampanyası da neredeyse orta dereceye gelmişti. Çok üzüldüm Muzaffer bebeğe. Allah ailesine sabır versin. Annesine kavuştu meleğim 😞
Fasulye12 nlyoya bu bebek için öyle olsa bile ilk bebekleri sma olan aileler var . Ama devlet evlilik öncesi gen testini şart koşup da hala ısrarla yaptırmayan olursa artık vebali o ailenin boynuna
Fasulye12 İmkanı olanın hakikaten “az bu yetmez “ demeden destek olması çok kıymetli . Binlerce kişi böyle düşünüp yardım etmeyi bırakıyor . Rabbim herkese sağlık sıhhat versin. Şifa bekleyenlere şifa versin 🤲🏻
nlyoya Fasulye12 2019 da evlendim gen testi aldılar mı bilmiyorum sadece kan aldılar kandan bakıyolar mı? Onun dışında bişi demek istemiyorum anneyim anne olmasam cok yazardm.
Fasulye12 nlyoya kandan yapılıyordur da sanmıyorum o dönem gen testi yapılsın. Çünkü yapılsaydı bunun sonuçlarını olumlu veya olumsuz size açıklarlardı. Bize verdiğimiz kanlarla ilgili aile hekimimiz açıklama yapmıştı