Belki görmüşünüzdür ; annesi, smalı çocuğu Muzaffer’in tedavisinin çaresizliğine üzülerek intihar etmişti.
Bugün küçük Muzaffer de vefat etmiş , melek olmuş. Çok üzgünüm , gördüğümden beri çok ağlıyorum . Allahım sen bu mübarek günler hürmetine şifa bekleyenlere şifa ver. Ne hayatlar yaşanıyor . Kendi çocukları olsa şifası ayda olsa gidip alacak insanlar , başka yavruları önemsemiyor yok tedavisi için kobaymıymış bu bebekler… e biz covid aşısı olduk yıllar sonraki etkisini biliyor muyuz ki ?