visnelikadin Tupperware ile 5. Yılıma girdim resmen harika birsey makinede de yıkıyorum tık yok masallah
48316ELIZAN Abc567 Fakir kullaniyorum elim ayagim mutfakta ama makinaya atmayin hangi marka olursa olsun kapagi su aliyor sonra ipide yipraniyor o sekilde.
gamzes26 Bime geliyor fakir almıştım çok memnunum arkadaşım başka bir marka aldı yine bimden o memnun değil
goksukus Abc567 şoktan geçen sene kızım anneler günü hediyesi almış. Hala kullanıyorum çok da memnunum