Abc567 Kızlar ipli el blenderi almak istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz markaları yazar mısınız acaba? Aklımda fakir, touch me bu iki marka var kararsız kaldım.
Esra_inciii Abc567 züccaciye den normal bişey almıştım markasız ufak herşeye kullanıyom tam kurtarıcı
Lulemom Abc567 3.5 yıldır tantitoni nin kullanıyorum. Gayette memnunum. Bıçağı körelmedi hiç. İpinde de bi sorun yaşamadım, öncesinde trendyoldan almıştım ipi dönmüyordu takılıyordu
Pamukoglusum Toucme kullanıyorum ben memnunum 5 bicakli olandan çok güzel sogan dogruyor sulandirmadan
Pamukoglusum Abc567 https://ty.gl/zfomnb1vnq bundan aldim ben yorumlarına bakarak indirimdeyken 2 bck 3 ay kadar oldu memnunum bozulacak gibi değil
Purposeless Abc567 markasını hiç hatırlamıyorum ben daha önce büyük aldım dışardan bi yerden hiç memnun kalmadım. Şimdi 3 bıcaklı küçük var benim için gayet iyi
minaa10 Abc567 bende Migros touch me kullanıyorum memnunum bir züccaciyeden almıştım asla doğramıyordu touch me güzel
Senanurkmrc Abc567 ucuzlukcudan almıştım 45 TL gecen sene 1 sene kullandım sonra ipi koptu sanırım çok sert çekmişim😁