Mettt Ben doğumdan önce chicco 0+ cam biberon aldım ihtiyacım olmaz ama yine de alayım dursun diye düşünmüştüm, oğlum 2 aylık olduğunda doktor kontrolünde sütümün yetmediğini öğrendim anne sütüne ek mamaya başlamak durumunda kaldım(Hipp Combiotic 1). İlk aldığım biberonu kullandığımda memede çok ağladı ve memeyi almada çok zorlandı, doktorum kaşıkla ver dedi falan 60 ml mamayı çay kaşığıyla vermem saatlerimi alacağı için biberonu değiştirmekte çareyi buldum. Şuan da Lansinoh S numara birebornu kullanıyorum anne memesi formuna en yakın ve en yumuşak olan biberon. Memede ağlama durumu kalmadı, tavsiye ederim.