Mettt Canım anneler merhaba meme reddi yapmayan biberon varmı elimden avent var ama meme reddi yapıyor diye duydum tavsiyelerinize ihtiyacım var
gzdesra Mettt ben 1 aydır hem mama ile besliyorum hem de emziriyorum. Mamajoo biberon kullanıyorum. Meme reddi yaşamadım hala alıyor mememi de
Mcnkarsel Mettt medela yapmıyo ben öyle emzirebildim bebeğimi. Diğer biberonlarda memeyi hiç almıyodu. Medela çekmeden gelmediği için emmesini güçlendirdi.
Gokcennderenn Mettt biberonlarn hepsi meme reddi yapabilirmis ama bizde olmadı doğduğundan beri mama meme gidiyoruz sütüm yetmiyor ilk çocuğum ve kaşık biberon falan da almamıştım açıkçası aventi kullanıyorum
Mustafatma Hepsi yapıyor. Sakın vermeyin.. kaşık yada şırınga kullanın ben o hatayı yaptım beni bıraktı.
Sinoom Mustafatma şırıngayı doktorum tavsiye etmedi hava veriyormuş bebeğe gaz yaparak 🤷🏻♀️ Kaşın olabilir ama
gokce24 Mustafatma kaşıkla da çok gelmesine alışıp meme reddi yapmaz mı peki? Yada alıştırma bardağı nasıl olur benimki 3 aylık bende bunu araştırıyorum
Mettt Mustafatma teşekkür ederim canım bende ilk doğduğunda enjektör kullandım ama 1 gün yanında olamıcam hastane işlerim var o yüzden aç kalmasını da istemiyorum
Mettt Gokcennderenn ya çok teşekkür ederim bende sadece 1 gün yanınfa olamıcam o yüzden bir arayıştayım
SGeceC Mettt lansinoh yada tomme tippee antikolik biberon. Ben tomme tippee kullanıyorum doğduğundan beri
SGeceC Mettt yavaş akım olduğu için memeye en yakın biberon bu ikisi zaten birgün olmicaksaniz eğer meme reddi olmaz hemen bence bir gün için veya tek tük kullanım için yeni biseye gerek yok elinizdeki işinizi görür 🤗
Mettt SGeceC bir gün için ama bu ara meme reddi sorunu yaşadık yavaş yavaş geri dönüyor gbi inşallah bir sorun olmaz canım