alparlaninannesi ben tetagil kullanıyorum bebeğim 5 ay 10 günlükken ilk dişini çıkardı. Şuan 7 ay 14 günlük alt iki diş tam, üst dişler yolda. Güvenerek kullanıyorum tetagili. İçerik temiz. Hatta faydalı bile. Aynı zamanda agrısını kaşıntısını hafifletiyor. Günde 6 doz kullanma hakkımız var. Her doz arasında en az 1-2 saat geçmeli. Bazı günler hiç vermiyorum bazı günler 2 tane veriyorum. Ama hiç 6 kez verdiğim olmadı. Duruma göre cok krize girerse veriyorum. Bebeğim tetagilin minik paketini görünce kendisi ağzını açıyor bekliyor aaaaa diye 🤣 alıştı 😄