Dyquuuu94 57 ile hamile kaldım 81,5 ile doğurdum 10 gün sonra 71e düşmüştüm şuanda 3 aylık 68 kiloyum. Bende sezeryan oldum göbeğim çok büyüktü hamileliğimde şuanda göbeğim çok sinirlerimi bozuyor. Ama yememe içmeme dikkat etmiyorum herşeyi yiyorum özel bi diyete girmedim ama çok nadiren gece acıkınca birşeyler atıştırırım. Aynı zamanda tiroid hastasıyım malum kilo daha zor veriliyor ama emziriyorum ve bebeğim kolik olduğu için ekstra uğraşıyorum, ev işi falan derken gidiyor sanırım yavaş yavaş hedef 55🥲🥲