Emfask Dyquuuu94 62 ile doğuma girdim doğumdan cıktım ilk ayagi kalkisimda tartildım 50ye düşmüştüm canım herkes dedi sanki biz doğduk anlamadm anında vermisim😆
2626 Emfask bende 65 ile doğuma girdim eski kilom 52 idi hiç sizinki gibi bir şey olmadı 55 günlük bebeğim 61 kiloyum sezeryan karnım duruyor korse takıyorum nasıl gidecek bilmiyorum her gün kafama takıyorum
Bencedeoyle Dyquuuu94 iki çocuğum var ikiside sezeryan ilkine hamile kalmadan 52 kiloydum doğuma 69 kiloyla girdim doğumdan sonra 55 falandım 2 ayda eskiye döndüm ikincinde 55 kiluyla hamile kaldım doğuma 71 kiloyla girdim şimdi küçük bebem 6 aylık bende 53 kiloyum 😊
1prenses2prensannesi Dyquuuu94 40 ım çıkmadan gitti ama ben yine hamileyim oğlum 4.5 aylık 4. Gebelik 3.sezaryen olacak 😊
Prenses_annesi22 1prenses2prensannesi çok merak ettıgım birşey soracagım bende 2.düşünüyorum ama dikişlerimden çok çektim serçe parmak kalınlıgında şişlik vardı baya ugrastım kremler vs acaba 2. Doğumda aynı yerden mı kesıyorlar yoksa alt veya ustunden mı bıraz 🙄
Prenses_annesi22 Dyquuuu94 3 ayda aynı kıloya döndüm 41kg bıldım bılelı kendımı dıyordum keske azcık kalaydı kılolarım 😁🙈
1prenses2prensannesi Prenses_annesi22 evet cnm direk aynı dikiş üzerinden ben 10 sene sonra 3.yü yaptım ama 4.sü süpriz oldu doktorum bi sorun teşkil etmediğini sadece ağrılarımın diğer gebelere oranla 10 üzerinden 5 olacağını birde amelyatın 15 dk değilde 25 dk kadar süreceğini söyledi sen değil ben yorulucam dedi hakkımızda hayırlısı inşallah
Nurozba 2 senede hamile kaldigim kiloya ulaştım. Ama kilolu hamile kalmıştım diyet yaparken şimdi o kiloyu vermeye çalışıyorum
Prenses_annesi22 1prenses2prensannesi inş cnm tesekkür ederim cvp için kimisi altından faln dıyodu da oyuzden mrk edıyordum hep 🤗 hayrlı bayramlar buarda
Deletedmom_33 Dyquuuu94 41.gun sünnetinde kg tartıldım doğum öncesi kiloya dönmüştüm.suan aldım mi verdim mi bilmiyorum
Pares Dyquuuu94 1 ay sonra ödemler de gidince hamile kalmadan önceki kilomun Bile altına düştüm bünye meselesi bence
F0244 63 le hamile kaldım 89 la doğuma gittim ilk 10 Günde 14 kilo gitti oğlum 7 aylikkkende 58 indim yediklerini dikkat ettim oğlum da biraz gazlı bebekti sürekli yürüdük bereber
Guneshr Dyquuuu94 80 ile hamile kaldım 95 ile doğuma girdim . Doğumdan 13 gün sonra 13 kilom gitmişti. Tabi emzirirken hepsini geriye aldım orası ayrı bi mesele 😁
Nesrinimsii Dyquuuu94 ilk gebeliğimde 40 çıktığında 15 kilonun hepsi gitmişti ama 2.bebeğim de 1 ay oldu 10 kilo gitti 5 kilo kaldı ama her bulduğumu yiyorum bu bile mucize 😂
Arjen Dyquuuu94 offf. Bende çok dertliyim bu konudan. Nerdeyse 6ay olacak doğum yapalı. Sezeryandi. Hamilelik oncesi 59 kilo idim. 73 ile doğuma girdim hala 68 kiloyum bir türkü girmiyir kilolar….
Asl90 Aysima17 sütün sık yemeyle alakası yok. Ben 2 öğün beslendim hep ama tabi düzgün beslendim ona dikkat ederseniz şekerli şeylerden uzak durursanız verirsiniz hızlıca hiç kafanıza takmayın. Mümkünse b12 kullanın