-melistosdogdu kızlarım iki isimli ama bizde tek isim kullanıyoruz, büyük olan 3 yaşına girdi iki ismini de söylüyor ama sık kullandığıza tepki veriyor daha çok. Büyüdükleri zaman kendileri tercih ederler. Kardeşim de iki isimli tüm aile Safa’yı kullanıyoruz ama liseye geçtikten sonra Alper’i kullanıyor arkadaşlarının yanında (Alper vefat eden amcamın adı)