-melistosdogdu arada bir arven de diyin o hemen öğrenir zaten. Benim oğlumun da iki ismi var birini kullanıyoruz, genelde kızınca ikinci adı kullanıyorum nedense 😄 iki isme de bakar. Bakacağı varsa tüm tabirlere bakıyorlar zaten miniko, toriko, anne balı, minik kuş vs vs hepsine bakıyor ama koca dana tabi 20 aylık 😬