Kuzunun_Annesi ay bana da neler dediler, bebek 40ı çıkana kadar çok uyur, 40ı çıkınca bambaşka bir bebek olur, çığlık atar uyumaz sürekli ağlar. Korkuttular beni güzelce, bebeğim de hiç öyle şeyler olmadı. Ben de lohusalığımda her denileni kafaya taktım, şu an o kadar pişmanım ki, bir daha bebek doğurursam herkese canım öyle istedi diyeceğim. Çok iyi yapmışsınız 🥺