Yasemnakca 40ı çıkınca düzelir, 3aylık olsun düzelir, 6aylık olsun düzelir, dişi çıksın düzelir 😂😂 bunların hepsi kandırma politikası arkadaşımmm :)) şaka biyana her çocuk bir olmuyor zaten. Bende bazen aa hakkaten düzeldi uykusu diyorum 3.gün bi bakıyorum yine aynı eskisi gibi😞🤔