Nazl Söylediğim gibi farklı tipler. Ama yine de tercih sizin. Bizim doktorumuz göçmenlerden dolayı hastalıkların artması sebebiyle, her ikisinin de yapılmasında yarar olduğunu söyledi. Az görülen tipin (şuan hatırlamıyorum hangisiydi) komşu ilde görüldüğünü söyledi. İmkanımız varsa yaptırmamızı istedi. Önceden bunlar isteğe bağlıydı ancak şimdi her ne kadar devlet zorunlu aşı listesine almasa da ( maliyet açısından) bu aşılar göçmenler sebebiyle zorunlu hale geldi dedi.