ubeyitsongulasya aşılar her çoçuğa yapılıyor nasıl ki her çocuğun gelişimi farklıysa ona göre aşı yapmaları lazım aşılarında çocuklarda ne etki ettiği tam bilinmiyor başkasının çocuğu kaldırabilir ama bazı çocuklar aşıyı kaldıramıyor. Önce ki yıllarda aşı sayısı azdı şimdi bir aşının iki üç dozu var ve 20 ye yakın aşı oluyorlar. Neden bebeklikte yapılıyor bu aşılar işte bebekken yapılıyor ki çocukta bi sorun çıkınca doğuştan yada genetik diyip işin içinden çıkıyorlar. Böylelikle aşı firmaları paralarını ceplerine atıyorlar zenginleştikçe zenginleşiyorlar.