Merhaba çiçek anneler kiminizin beni tanıdığını biliyorum. Benim kızım Asya 8.5 aylık dan itibaren otizm şüphesiyleyiz. 13 aylık olucak Asya.. hala göz teması seslenince bakmama yada konuşmaya çalışma çabası yok.. Asya doktor gozetimi altinda bu arada ama ufak oldugu icin birşey denilmedi 16 aylığı bekliyoruz bedensel hareketleri çok iyi.. çok şükür takıntısı el kol harekeri vs. yok. benim size sorum şu olucak bebeği kansızlık demir eksikliği b12 d3 olur bunun eksikliğinde böyle davranan varmıydı bu gelişim geriliğine sebep oluyormuş ya bunun etkisi olabilir mi diye düşünüyorum kan ilacı ve d3 kullanıyoruz ama bunun etkilisi vs varmı. sağlık ocağı bırakın dedi ilacları ama rsndevumuz var tahlil yapılacak ondan sonra bakacağız. yada bir gıda önerisi olan varmı. teşekkür ederim.