dilab Durukusunannesii Rica ederim. 38 sene önce evet ama arşive bakmak yeterli bazı şeyler için ona istinaden. Neyse tatsızlık çıkmasın, sizler zaferinizi kutlayın. Tekrar tebrikler. 🎉
Durukusunannesii dilab Canım bundan dolayı asla tartışmam.. Ama arşivlere bakarsak o 3 büyük dediğin takımlarında her şampiyonluğunda çok hakderek olmadığını görürüz 😊 Sagolasin bu arada ☺
guzelbebegimmmm dilab hangi takımlısınız? Ben Beşiktaşlıyım ☺️ Sizi merak ettim. Hediye olarak maç, konser bileti bekliyormuşsunuz. Ben de öyleyim de😄
dilab guzelbebegimmmm Beşiktaş :) 🤍🖤 Ya bende bir tutku 😂 Sevmiyorum çiçek böcek. Tamam olsunlar ama eğleneceğim hediyeler iyidir güzeldir. 🥳
guzelbebegimmmm dilab daha dün stadımın önünden geçtim. Öyle özledim ki atmosferini. Kızımı biraz büyüteyim maçlara götürücem. Oğlumu da babası götürsün gs maçına😄
dilab guzelbebegimmmm Ay biz ailecek Beşiktaş’lıyız çok şükür 😂 Oğlum küçük daha, hiç götürmedik ama hayallerim arasında.. Hatta alt yapı hayallerim falan var onunla ilgili. 😁
guzelbebegimmmm dilab tüylerim diken diken oldu ya 🥲 her Beşiktaşlı sanki kardeşimmiş gibi. Öyle bi bağlılık öyle bi sevda var bende ♥️
dilab guzelbebegimmmm Öyle, öyle.. 🥺 Neyse ne diyoruz? Biz ne baharlar gördük senle, ne kışlar 🖤 Hiçbir şeyi sevmedik inan senin kadar 🤍