DemetF dilab ne zaman dediginiz yasiniz kac 38 sene oldu sampiyon olmayali ayrica 3 buyukler degil 4 buyukler olacak o yildizi olan 4 takim varya hani
Durukusunannesii dilab 3 büyükler değil 4 büyükler :))) ayrıca trabzon spor şampiyonluğu 38 sene oldu ne zaman şampiyon olduda bu kanıya vardınız merak ettim 😊 Bu arada teşekkür ederim
Tatlican Durukusunannesii Bizde şampiyonuz sakaryaspor merkezde oturuyorum kutlamalardan uyuyamiyorum şuan
Durukusunannesii Tatlican İnan bende şuan bahcelievlerdeyim sürekli arabalar geciyo ama olcak okadar 39 sene 🤣🤣
dilab Durukusunannesii Rica ederim. 38 sene önce evet ama arşive bakmak yeterli bazı şeyler için ona istinaden. Neyse tatsızlık çıkmasın, sizler zaferinizi kutlayın. Tekrar tebrikler. 🎉
guzelbebegimmmm Durukusunannesii son dakika çok güldüm yaa😂 stada taraftar girdiği zaman 😄 sonra geri bi koşuşları vardı. 😄 tebrikler 👏👏👏
Durukusunannesii guzelbebegimmmm İnan kahkaha attım o anda bizim lazlar işte ne beklersin heyecanlandılar 🤣🤣🤣 Teşekkürler 🥰
guzelbebegimmmm dilab hangi takımlısınız? Ben Beşiktaşlıyım ☺️ Sizi merak ettim. Hediye olarak maç, konser bileti bekliyormuşsunuz. Ben de öyleyim de😄