Deletedmom00881 Linaa65 gaz sancılarının olduğunu farkettikten sonra hem ben içtim hem günde 2 veya 3 çay kaşığı içirdim bebeğime, kimyonu içirin ve ardından dik bir şekilde emzirin, ilk günler değil ama sonra çok faydasını göreceksiniz..
Prensannesi001 Linaa65 ben top kimyon kaynatıp içiyordum bebeğimede içiyordum ilk doğduğundan beri ne zaman icirmesem huysuzlaşıyordu çok iyi geliyordu