Alinabebek Linaa65 çok vermek istiyorsan taneleri gelmesin en azından. Kiraz çekirdeği var e bebekte ısıtıp onu koyabilirsin karnına. yarım kundak masaj falan işe yaramıyor mu
Deletedmom00881 Linaa65 kimyondan daha iyi bir gaz giderici görmedim, 3 çocuğum var tecrübe ile sabittir 😁
Deletedmom00881 Linaa65 gaz sancılarının olduğunu farkettikten sonra hem ben içtim hem günde 2 veya 3 çay kaşığı içirdim bebeğime, kimyonu içirin ve ardından dik bir şekilde emzirin, ilk günler değil ama sonra çok faydasını göreceksiniz..
Semra0716 Linaa65 merhaba ben de verdim bebeğime Bir çay kaşığı kimyonu cezveye koydum birazda şeker kaynattım tülbetten geçirdim ılıyınca bir çay kaşığı verdim çok rahatladı bebeğim hiç bir sıkıntı yaşamadık.
Linaa65 Alinabebek yok canım yaramıyor saten kundak yaptırmıyor hıc masaj sureklı yapıyorum kıraz cekırdegı deneyeceğim ıns kımyon verdim uyudu suan
Mrvsmt2502 Linaa65 kimyon değil kimyon tohumunu demleyip verebilirsin daha iyi olur canım aktarlarda satılıyor rezeneye benziyor. Kendinde iç ben rezene içiyorum sabah akşam günde 4 büyük bardak faşan sütten bebeğe geçiyor rahatlatıyor bayağı çok huysuzlandoğında da 2 3 damla veriyorum abartmadan oda iyi geliyor
BeyzaN77 Linaa65 kolik bı bebişim var 35 gunluguz ben de veriyorum verdim kendim de içtim iki çay kaşığı verdim çok rahatlatıyor sende iç geri kalanını bardaktakini ..yemklerinede kimyon at