momma Allah şifa versin.. benim bebegim de 21 ekim doğumlu ve alerjik bebek. 2.aydan itibaren pişik, mukuslu, yeşil, gürültülü ve en önemlisi kanlı kaka vardı. 6aydir uyumuyor aglamadigi an çok nadir.emzirdigim için süt diyeti yapıyordum.gecen hafta bulunduğumuz şehirden başka bir şehre çocuk alerji doktoruna gittik diyetini aç ve bebeği yogurta başlat dedi.korkuyorum Allah yardımcımız olsun🍋