Mommm48 Sadem1 bende korunuyordum bebeğim 6 aylıkken tekrar hamile kaldım şuan 4.aya girdik şoktan daha kurtulamadım:)
Sadem1 Mommm48 iki çocuğa tama dersin hani bi şekilde oldu diye. Üçüncü aklımın ucundan bile geçmedi çok zor
Aras_0636 Sadem1 Sen 3. Diyorsun bacım 😥 Ben 4.ye hamileyim.En küçüğüm daha 10 aylık şok geçirdim hala şoklardayım (6 haftalık hamileyim).
arinm Sadem1 aynı durumu bnde yaşadm 2 ay öncce ve adetm 8 gün geçikti hamileyim dedim artk ve diğer gün adet oldum stres yapıyosan niye olmadm die ondanda olmuyor olabilirsn