Sadem1 eğer hamileyseniz 3 cocukla zor günler sizi bekliyor. Benimde aynı. Bu 3.hic beklemiyordum korunurken oldu . 5 ,2 yaşında Buda yeni doğdu. Depresyona girdim depresyon senin neyine dediler 3 cocukla . Kaynanam yanımda kaldı yardım etti güya hergun sıkıldım diyip bana tavır yapıyor. Hala bunalimdayim gün sayıyorum. Bayramdan sonra gidecek o da ne yapacam bilmiyorum . Tünelin bu tarafı hiç iyi değil yani Allah yardımcimiz olsun .