Yorgunannee_dd maşallah 🧿 🧿🧿 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏 Aslında kurallar mantıklı limitler çerçevesinde esnetilir ama sonrasında kimse zarar görmeyecekse. Kabin amiri olarak uçarken bazen yolcularımızın kural dışı talepleri olurdu, eğer ki bir durum çok büyük bir sorun yaratmazsa tabii ki izin veriyordum. Mesela çocuk 2 yaştan biraz büyük ve artık kendi yeri var fakat yavrum o kadar ağlıyordu ki içim sızlardı, annesi benden bebek kemerini alıp kalkışta/inişte kucağına alıp almayacağını sorduğunda ise izin vermiştim (çok defa başıma geldi bu gibi istekler). Siz bilinçli bir annesiniz bu güzel bir şey. Benim ayrıca buraya yazma sebebim belki de ufak bir yardımım dokunur diye. Havacılık çok katı bir kurumdur (derler ki havacılık kuralları kanla yazılmıştır. Her kaza araştırılır sebebi bulunur ve güvenli bir uçuş için kurallar değiştirilir veya revize edilir. Her kuralın arkasında mutlaka mantıklı bir açıklaması vardır). Size şimdiden hep güzel ve rahat uçuşlar dilerim. Sağlıcakla kalın 💕