Woody keşke alsaymışsınız ya ben alırken sarısını çok istedik hiç bir yerde yoktu sadece florya jokerde bir adet kalmıştı koşa koşa gittim aldım sarısı diğer renklere göre çok çok pahalı ve bulunmuyor pembe mavisi 1300 çok pahalı ya 2 ayda 2 katına nasıl çıkar