Valla kaymaklı ayva tatlısı yediğim zaman memelerim şişiyor resmen. Bol bol yaptım bu kış. Hatta tencerede kalan şerbetini de sulandırıp içecek yapıp içiyorum çok lezzetli oluyor.
bir de vazgeçilmezim yumurta kesinlikle. Her gün yemeye çalışıyorum. Onun dışında bol su.