Glcntna ymn0306 biz meme+mama gidiyorduk bu ay mamayı almamaya başladı. Bugün doktora gittik kilosuna baktırmaya mama almıyor ama 1 kilo almış sütüm artmış çok sevindim ben sütümü sağarak çoğalttım hastane tipi pompa kiraladım her emmeden sonra sağdım . 30 cc bile çıkmazdı eskiden şimdi tek göğüsten 100 cc çıkıyor sağmayıda bıraktım artık ek olarak b12 solgar kimyon çayı dut kurusu bende çok etki etti bide tahin
Kgg28 Glcntna manuel pompayla da sağarsak aynı etki yaratır mı illa elektrikli mi olmasın lazım acaba ben de manuel pompayla 20 şer dk sağıyorum gün içinde ama göğüslerim salık duruyo ilk zamanki gibi doluluk hissetmiyorum sağmayı mı artırmalıyım
Somerkadir4 Glcntna yaaa aynı şeyleri yaşamışız inşallah sonu da senin gibi olur 🤲🤲 dua et bana nolur Solgar i kullanıyorum 1 haftadır ama ne zaman etki etmeye başlar ki
LohusaCicegi Glcntna Kaç aylıksınız? Benim 41 günlük bebeğim var sanırım sütüm yeterli değil mama veriyorum ama mama yapmak beni baya zorluyor çünkü hiç dur durağımız yok. Biberonu ağzına mı almıyor ne yapıyor? Bir kaç kez denediniz mi sonra vermeyi?
Suradevelioglu ymn0306 ay ben o kadar şey denedim hiç birinin faydasını görmedim ya . Rezene asason incir dut kurusu kuru üzüm keçi boynuzu papatya ıhlamur yulaf kimyon … Daha neler neler ama hah evet bu gerçekten sütümü arttirdi diyemedim malesef 🥺 günde en az da 3 lt su içiyorum bir de yani yine de öyle çok olmuyor sütüm çok üzülüyorum..
prenseslerinannesiiii 1Tubi tabi canım haklısın bende bilinçli tüketiyorum zaten günde iki bardaktan fazla içmiyorum. Direk bırakmamak değilde bilinçli tüketmek lazım
kids123_ Kgg28 evet ebebektekiler, yeşil olanlar daha az kalorili valla sürekli mecbur alıyorum biz mamayı onla bıraktık kurtuldum mama vermekten
Glcntna Kgg28 ben her emmeden sonra 15 dk sağdım önemli olan göğsün tamamen boşalması yeni süt üretimi için beyne bu süt yetmiyor daha fazla üret uyarısı vermek manuellede olur sanırım niye olmasın biraz seni yorabilir sadece
Boncuk21 Onu yeme, bunu yemeyi bilmem de bazılarının yapısal olarak sütü oluyor bunu bilirim . Benim annem yemeye ekmek zor bulurmuş 7 tane çocuk büyütmüş ilk 2-3 yıl sadece emzirerek . Uyku dinlenme vs de hak getire
Hlyslh Boncuk21 buna kesinlikle katılıyorum. Sütü kafaya takmamak lazım. Hayatın akışında kalıp devam edemiyorum işte. Yetti mi yetmedi mi psikolojisi beni bitirdi. Doktorum bana bazı kadınların süt üreten dokuları az olur demişti. Emzirme danışmanlarına kalsa her kadının sütü bebeğine yeter diyorlar. Kim işin ehli kime inanacagim bilmiyorum. Her yolu deniyorum artık. Elimden geleni yapayım da sonra şunu da deneseydim keşke demeyeyim.
ippekbocegi ymn0306 anne yorgun olmayacak, dinlenecek ve beslenmesine dikkat edecek bence bu baya önemli. Onun dışında bol sıvı. Su, komposto vs. Bir de ben malt içeceği içtim
eylultossss ymn0306 bol bol su içmek ve uyumak ( pek mümkün olmasa da ) hatta uyumadan önce 5-6 yemek kaşığı şekeri 1 bardak suda eritip içince daha da güzel oluyor
thetkc ymn0306 Bolbol su tüketimi yeterli oluyor.. Harici desteklemek isterseniz; dereotu, abartmadan bulgur, kimyon, irmik.. Ama şüphesiz arttıran bol su ve sıvı tüketimi 🍀
Theteacher ymn0306 protein miktarini arttırıp seker çikolata tatlı gibi karbonhidrat grubunu azaltirsaniz gaz probleminiz çözülür, ben bu bilgiyi ne yazık ki geç öğrendim keşke daha önce haberim olsaydı
3535 1 bardak ılık suya 2 öay kaşığı kuru maya koyup karıştırıp içmiştim çok güzel süt yapıyo günde 2 bardak içmiştim
Duruhan Ayaz2016Alya2022 maydonoz vucuttan suyu atar sütü azaltır yanlışınız var araştırın isterseniz