ymn0306 herkes bir çok şey yazmış kimi doğru kimi yanlış deneyimlerime göre. Öncelikle 3 öğün yemek yemelisiniz bu çok önemli sıcak sulu yemek, bol protein et tavuk balık yumurta yeyin sebzede tabi ve yeşillik dereotu ve bulgur çok etkili süt resmen sarı oluyor tüketince gerekirse günlük yeyin . paketli yiyecekleri, tatlının her çeşitini bence tahin de dahil 6 ay tüketmemelisiniz onlar sütü sulandırıyor yani ön süt gibi oluyor kalitesi düşüyor Ve bebekte mukuslu kakaya sebep oluyor. Böyle devam ederseniz sorun yaşamazsınız birde her emzirme de bir bardak su için. Yani sütün bol olmasından çok kaliteli olmasıda önemli Böylece hem bol ve kaliteli süt olacak ve bebek kilo almış olacak .