Belemgeldi aynı şeyleri yaşadık. Malesef 3aylik oldu ve hala mamayı birakamadik. Giderek arttı hatta. Mama verdikçe memede süt üretilmiyor. Sürekli sağım yapıp memeyi uyarmak gerek. Ona da vakit kalmıyor. Bebek uyuyunca hemen sağmak lazım. Yemek bulaşık çamaşır düzen derken evde yalnız olunca sağım yapmaya vakit bulamıyorum. Bulamadikca o da azalıyor. Psikolojim de artık bitti. Bezdim. Emdiği kadar ne yapayım demeye başladım. Keşke en başından daha dikkatli davransaydim ama işte bilmemezlikten bı sürü hata oldu. Hala daha süt olsun diye çaylar haplar damlalar ne varsa deniyorum.