Ayni durumdayim malesef bebegim 8günlük. Sutum az bebek 5dk emiyor yoruluyor uykuya dalıyor. Bezinde de urik asit kristalleri cikmaya basladi mecbur mama verdim biberonla. Damlalikla veriyordum onu da istemiyordu. Hala sütüm gelmiyor. Sagiyorum, caylar iciyorum,su ,bestlak damla yine yok. Artik yeterki doysun diyorum sağımdan çıktığı kadar sütümü veriyorum ama cok üzülüyorum elimden bisey gelmiyor..