renkliruya Eliftuba Bizimkide öyle.. Elimde düzeltiyorum bu sefer üst kısım dışa çıkık oluyor.. Yamuk kulaklı oğluşum.. 😃😍 zamanla düzelir heralde..
DenizKizi Rtrl daha çok degisir kulak yapısı eğer faydasi oluyosa bu gibi durumlara bilemedim yani denemekten zarar gelmez hem şapkayada alışır bizimki hic sevmiyo kisin ne yapcam bilmem😥
Brglbray Kulağı bükülmesn yamulmasın diye takılıyor ben dışarı çıkarırken takıyorum evin içinde bunaltmıyorum yatırırkende dikkat edilmesi ediyorum kulaklarını herhangi bir anormallik yok kullaklarında
TZA Rtrl ben hiç takmadım 3 aya yaklaştık bi anormallik yok ne gibi bi anormallik kepçe filan mı demek istediniz