Yesimgulcakir Rtrl 24 günlük olduk kullanmıyorum sapka çünkü güç sevmıyor benim oğlum ağlıyor 😂 kulaklar normal
DenizKizi Rtrl biz temmuzda doğduk 35 gün kadar taktım sonra yok cok sıcaktı ter icinde kaliyodu cok saçlı bi bebek çünkü. Kulakla ne ilgisi var acaba onu anlamadim
Deleted0089 Rtrl kızım 6 Aylık şapka kullanmadım çünkü sürekli çekiyordu ve maşallah hiç Bi sorunu yok 🤣
renkliruya Oğlum temmuz doğumlu hiç takmadım.. Sadece dışarı çıktığımızda güneşten korusun diye taktım..
Rtrl renkliruya peki bi değişiklik var mı bizim kulakların üst kısmı dışa eğilimli ama genetikte de kepçelik yok
GmzSnn Bizim kuLakLar baya yamul ymuk bişiydi şapkayı 1 ay taktık sadece sonra çıkardık büyüdükçe kuLakLar düzeLdi açıLdı
Rtrl GmzSnn maşallah inşallah bizimkide düzelir bende takmadım üst kısmı dışa eğilimli şimdi taktığımda ağlıyor hiç sevmiyor
Rtrl tgc evet kepçelik için sordum bende çok kısa süre taktım kulakları dışa eğilimli kendimi suçluyorum neden takmadım diye ama şuan taktığımda ağlıyor hiç sevmiyor
Alyanur 23 gunluk olduk sapka ilk 1 hafta taktik sonra takmadim bir disari çıkarken takıyorum sevmiyor cok agliyor sapkayla zarari ne takmamamin
Rtrl Alyanur zararı var mı bilmiyorumda bizim kulaklar dışa eğilimli olduğu için ben takmadığım için kendimi suçluyorum şuan 3 aylık istemiyor taktığımda ağlıyor
DenizKizi Rtrl daha çok degisir kulak yapısı eğer faydasi oluyosa bu gibi durumlara bilemedim yani denemekten zarar gelmez hem şapkayada alışır bizimki hic sevmiyo kisin ne yapcam bilmem😥
Humaakm Bizde temmuz doğumluyuz ve hiç takmadım bazen dışarıda bile takmadım çünkü hiç sevmiyor yaygarayı basıyor 😥
GmzSnn Rtrl büyüdükçe düzeLir dediLer çok çirkin duruyodu kuLakLarı hatta çok üzüLmüştüm gerçekdende büyüdükçe açıLıyoLar
renkliruya Eliftuba Bizimkide öyle.. Elimde düzeltiyorum bu sefer üst kısım dışa çıkık oluyor.. Yamuk kulaklı oğluşum.. 😃😍 zamanla düzelir heralde..