sarmaliklahana evet gelir vergisinde farklı yüzdelik dilime giriyorsunuz belli bir kazançtan sonra o yüzden çok kesinti oluyor. Devletin suçu ciddi kesintiler yapması nasıl suçu yok kesintiler devlete gidiyor ciddi bir gelir vergisi elde ediliyor. Bütün vergi uzmanları da bas bas söyler bunu ciddi bir haksızlık var vergi dilimlerinde. Ama bu ben öyle istemiyorum benimkini farklı verin demekle olmuyor. Eşim uluslararası bir şirkette çalışıyor ve prosedür böyle, yani ben istemiyorum deme gibi bir durumu yok.