Selam kızlar, kurumsal bi firmada çalışıyorum. Yani sektörde baya bilinen bir firma. Bu ay zamlı maaş alcaktım. Ve maaşım brüt üzerinden yatıyor bu arada. Maaşıma bir baktım geçen ay ile aynı yatmış. İk ile görüştüm yanlışlık olmadığını söylediler. Bu arada bonus ve promosyon gibi ek ödemeler de almıştım. Bordroma göre ekstra bir kesinti de gözükmüyor ve eksik aldığımı anlatamıyorum da :( İk artık attığım maillere dönüş bile yapmıyor.. Deli olucam bayram öncesi resmen çılgına çevirdiler beni 😔 Maaşımın eksik olduğunu nasıl ispat edebilirim sizce?? Hukuki konulardan ve bu işlerden anlayan var mı aranızda? Bu arada kesinti varsa bilgi verin diyorum onu da yapmıyorlar.