Veyselaras canım aynı durumdayız aynı yaştalar benim bebeğimde aynı şekilde işaret ederek herşeyi anlatıyor topu getir diyorum getiriyor mesela bez alalım diyorum gidiyor bezini getiriyor çok tv falanda izlemez kitapları sevmiyor dışarıda kendini kaybetmiş gibi keşfeder kafama takıyorum ama bence zamanları var bb yap derim yapar evden çıkarkwn bile bb yapar alkış yapar sevinince öyle