aynıyız biz de Dr a götürdüm inceledi baya TV telefon izletiyosaniz kapatın tamamen algısını etkiliyo dedi ister istemez zaten çok bakan bicocuk değildi kestik ama çok da bı fark olmadı açıkçası benim oğlum da öyle anliyo beni farkındayım konuşma dediğin anlamsız şeyler söyleyip bagiriyo o kadar baba dede bide zamanı var demek ki Dr bı sorun gormedi bizdr