_Aryalia00 hamileyken de diğer bebeğin doğduğunda da ikisini birlikte emzirebilirsin . ( tandem emzirme ) , iki bebeğine de hiç sıkıntı olmazdı ayrıca , doktora sormakta fayda var tabi ki ilk bebeğin çok önemli bir besinden mahrum kalıyor şuan annesütünün yerini hiç bir şey alamaz