_Aryalia00 benimki 4.5 aylık ama kolik bebekti diğerlerinde hiç sorun yaşamadım bide doğar doğmaz küvöze aldılar nefes sıkıntısı var dediler 1 hafta da orda kaldı ben geldim eve tek ne zor oldu tabi güçlü durmaya çalışıyorum banyoya gidip suları açıp ağlıyodum kimse farketmesin diye geçmiş olsuna geliyolar ben iyiym diyorum ama içim kanıyo en son ablam dediğim insanlar gelince ben bıraktım kendimi ağla ağla bana ağlama sütünü düşün falan teselli vermeye çabalıyolar umarım bu sefer aynısını yaşamam çok zordu