DenizinAnnesiiiii Bende bırakmadım bulunduğum ilde ailem yok tayinciyiz zaten . İlk kez böyle ayrıldık iyi ki ayrıldık dedim 1 ay sonra büyüdüğünü gördüm çünkü . Hastalık konusu evet benim bebeğim olmadı çünkü bizim evimizde bir sürü pati dost var zaten mikrobu evde aldı ama arkadaşımın oğlu Eylül de başlamıştı ozamandan beri hasta bağışıklığı çok düşük demiş doktoru hep evdeydi oda pandemi çocuğuydu ona bağladı ama şimdi hasta olmazsa ilk okulda olacak her zaman olacağı birşey. Ayrıca kreşe ilk gittiğimde bir soru listesi yapmıştım önemli olan sınıfında aynı aylık çocuklar olmasıydı sadece 6 bebekler hatta 5 birisi okulda öğretmenin çocuğu o yüzden içim rahat.