DenizinAnnesiiiii calıstıgım için eşimle dönüşümlü bakıyorduk oğluma ama o kadar sıkılıyordu ki artık evde etkinlik, oyun fazla mesgul etmiyordu onu 20 aylık krese baslattım zaten aklımızda vardı biraz daha büyüsün bakıcı felan düsünelim dedik ama mesele zaten evde sıkılması, toplum içerisine girip sorumluluk alması, iletisimi güclenmesi önceliğimiz oldugu için kres dedik hatta burada da sorup fikir aldım. 😊 Korktugum gibi olmadı cabuk adapte oldu, öğretmenini cok sevdi hemen alıstı. Müdürü, öğretmenleri işin ehli insanlar en önemlisi de vicdanlılar onu farkettim bütün veliler olarak cok memnunuz. Beslenme, uyuma, el becerisi, iletişimi o kadar arttı ki cok mutlu oluyorum videolarını, resimlerini gördükçe. Zaten 1 hafta 10 gün alısma dönemi oluyor gun boyu ağlayan, memnun olmayan cocugu onlar kabul etmiyor travma, psikolojik yönden. Duruma göre bakarsınız zaten. 😊