Alpsmomm ne kadar güzel, sonuç almışsınız çok sevindim adınıza. Bende çok çabaladım çok uğraştım ama asla tutmadı bebeğim. 4. Gün başladı meme reddi her yolu denedim olmadı hastane hastane gezdim çok iyi bir emzirme danışmanı çağırdım 4 seans denedik. İlk başta sütüm hemen gelmedi az az geldi kızım emiyordu ama az geldi sanırım ve meme başım biraz iri hem süt gelmeyince hemde iri olunca çok yordu onu sanırım zaten 4.gun sarılık olduğunu öğrendik kontrolde. Baya da yüksekti değeri çok iyi besleyin sürekli emzir dedi doktor, fakat emse emzircem ama emmedi sürekli sağdım kaşıkla verdim öyle olmadı şırınga ve eds sistemi kullandım tabi sürekli denedim emzirmeyi olmadı. 1bucuk aya kadar eds yaptım belki emer diye emmedi bende artık biberona geçtim çok yoruldum çok yıprandım sürekli sağıyorum öyle veriyorum. Ama psikolojim bitti, o kadar çok istedim ki emzirebilmeyi benim için herşeydi. Sanırım bu kadar çok kafaya takip istediğim için olmadı