Jelibonsmom estağfurullah sorun tabi ki, aklınıza takılan şeyleri sorun çekinmeyin lütfen. Ben ilk 3 ay lansinoh çift taraflı pompa kullandım. Daha sonradan gücü yetersiz gelmeye başladı ve aynı yollardan geçen bir arkadaşım hastane tipi pompa kiralamamı önerdi. Ben İstanbul dışında yaşıyorum şu an. İstanbul’dan spectra pompa kiraladım. Hastane tipi pompam da çift taraflı. Ben 3 saatte bir 15 dakika sağıyordum iki göğsü aynı anda. Diğer pompayla 20-25 dakika sürüyordu. Bu ara sağımımı şöyle düzenledim: 15 dakika sağıyorum, biraz mola veriyorum 10 dakika kadar. Sonra gelip 5 dakika daha sağıyorum. 15 dakika sonunda gelmeyen süt o moladan sonraki 5 dakikada geliyor. Vaktim varsa bu ekstra 5 dakikayı yapıyorum. Şu an bebeğim 9 aylık oldu. Ek gıdayı çok sevemediği için sağım aralıklarını çok açamıyorum. 3 buçuk 4 saatte bir sağıyorum artık. Geceleri emdiği için 5 saat sağmıyorum sabaha kadar. Başlarda çok yorucu bu sağım işi ama sonradan alışıyorsunuz. Pompanız güzel olursa çok daha kolaylaşıyor her şey.