Glcntna Saadet14 rota aşısı sadece 3. Ve 5. Aylarda oluyor geçieese bu ayları tutmuyormuş doktorumuz dedi biz 1. Dozu olduk 5. Ayda 2. Dozu olcaz
Enesinannesi1 Nazlican erken ergenligi yasatiyolar bize umarım buyuyuncede cekmeyiz ayni sıkıntıları 😂
Embeyyag06 Enesinannesi1 ayy ömrümde hayatımda geçirdiğim en zor ve en iğrenç ataktı diyebilirim 😁4. Ay atağından sonra bende aşırı bi sinir oluştu en ufak şeye sinirleniyorun
Gorg_i Enesinannesi1 düşün ki biz hep öyleydik atak matak hiç farketmiyodu 8,5 aydan bildiriyorum herşey daha iyi