Kızlar biz de 4 ay 4 günlüğüz atağın çok başındayız ama iliklerimize kadar yaşatıyor atağını bittik şimdiden. Ben size başka bi şey sormak istiyorum kafayı çok taktım. Çocuklarınız yüz üstü iken başını kaldırabiliyor mu? Ben etkinlikte yapıyorum benimki kaldıramıyorum kafayı. Nete bakıyorum 90 derece kaldırır artık demiş biz hala yerlerde sizde nasıl oluyor ben bi sıkıntı mı var diye düşünmekten çok bunaldım