Mihrimahim16 sinirlerim bozuldu yine dolandırıcı olayı görünce. Allahım kimsenin hakkını kimsede bırakmaz. Burda olmazsa öbür tarafta karşınıza çıkacak. Asla helal etmeyin. sayfaya baktım şimdi ben dolandırıcıyım diye bağırıyor zaten ama eşiniz ne bilsin erkekler çok anlamaz böyle şeylerden. Yorumlar var ama kapatılmış. Sizden gelenler dediklerini ya başka sayfadan ya netten almışlar çok açık. Dm de bakım onarım varmış da wp üzerinden sipariş veriyormuş. Dm sanki inşaat alanı mübarek. O kadar şikayet var demek ki , o yüzden içinden siparişleri seçemiyorlar